![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
RIZIY |
![]()
Сообщение
#1
|
Rogue/Scout ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: модераторы Сообщений: 4,211 Регистрация: 19-February 05 Из: Москвы Пользователь №: 482 ![]() |
На Сержанте появился готовый русификатор
![]() |
![]() ![]() |
ALexusB |
![]()
Сообщение
#2
|
Разработчик ВМЛ-КВЛ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Admin Сообщений: 16,605 Регистрация: 2-November 04 Пользователь №: 3 ![]() |
Ну, там балее в описаинии пишут про 2-3% этой вероятности...
хотя.. омдов таких уже в ассортименте три, выбирай любой. Взято с оверлокерс.ру Первый текстурный мод пак Скрины: Мод на использование оружия в две руки. DualWielding Доступны все кричеры с первого уровня, более сильные спавнятся реже , слабые больше, многие кричеры спавнятся группами !, добавленны 15 новых кричеров (переделаных старых) Cryonaut's Creature Intensity Передвижыве палатки (спальный мешок и палатка с огнем) Дикие животные ведут себя более правильно ) NATURAL WILDLIFE V1.3 Добавляет живых кошек на улици городов Скрины: Улучшенные текстуры голого тела описание аналога 3. Specifics ***************************************************************** - Leveled lists have been altered so that all creatures appear at player level 1. This way every creature has a chance of appearing from the start of the game. - The chance of more difficult creatures spawning is much more rare than the easy creatures to make up for all of them being capable of appearing from the start. For example, rats and deer have a much higher chance of spawning than bears and lions, and mythic creatures like imps have an even smaller chance. - There used to be spots in the game where creatures had a 25%, 50%, or 75% chance of spawning... now they all have a 100% chance of spawning, which means yay more creatures! - Many creatures now have chances of spawning in groups (schools of slaughterfish, groups of mudcrabs, packs of wolves, families of rats, etc...) instead of the standard singular spawns. Again, yay more creatures! The amount of creatures per group tend to be random between 1 and 9, and can include a mixture of different creatures from the same "family". - Many creatures have had their aggression lowered to compensate for the larger amount of them. - Changes listed above apply to general Daedra and general wildlife. - Added a new weak Daedra, the Young Daedroth, to go along with the Stunted Scamps and Clanfear Runts - New standard wilderness creatures: Young rat, giant rat, young wolf, young timber wolf, fawn, young boar, baby mudcrab, king mudcrab, titan mudcrab, young mountain lion, small slaughterfish, giant slaughterfish, young black bear, young brown bear - The lists for the Kvatch exterior, and town only include weak Daedra, to make it possible for new players to go there and not die upon arrival, and to go along with the idea that it is a first assault from Oblivion, so it's only the weakest soldiers. ==== вот упрощение Квача сомнительно, в сотальном живой мир получше чем в том моде. пробовать нужно - у меня нет такой возможности (вмл кодю). кто отпишится в + и - обоих модов? |
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 11th September 2025 - 12:22 |